Obserwatorzy

poniedziałek, 17 marca 2014

Winter pastels

 Za oknem astronomiczna zima a pastelowe kolory wciąż nie wychodzą z mody. Pudrowe róże, błękity po zmrożeniu wyglądają nadal bardzo efektownie. W sezonie zimowym dominują słodkie fasony , grube tkaniny, rozkloszowane spódnice oraz sukienki uszyte z tiulu, koronki, dekorowane bogatymi aplikacjami.

Ja również stworzyłam taki zimowy zestaw z pastelowymi kolorami. Moje ulubione połączenie kolorystyczne to zestawienie różu z turkusem i widoczne jest to w dzisiejszej stylizacji. Do różowego swetra z Mohito założyłam turkusową spódnicę Cocktail Shock. Jeśli mowa o dodatkach to zdecydowałam się na efektowną kolię również w pastelowych kolorach, torebkę w kolorze miętowym oraz na cieliste szpilki.

* sweter Mohito
* spódnica Cocktail Shock
* torebka Primark
* kolia Iloko











Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

39 komentarzy:

  1. Świetny zestawik :) Spódniczka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw. Mam taki sam naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe pastelowe kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw. Spódnica i naszyjnik - obłędne :) Jak tak patrzę na te wiosenno-modowe posty to stwierdzam, że zaczynam coraz bardziej przekonywać się do pasteli :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie różu z lazurem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pastele! Zwłaszcza spódniczka przykuwa moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest świetna, bardzo podoba mi sie kolor spódnicy :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie! Czuc wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i sweterek i spódniczka są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześlicznie Ci w takich pastelowych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny naszyjnik!

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny pastelowy zestaw:) sweterek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zestawienie. A jakie Ty masz piękne włosy!dopiero teraz zauważyłam ten piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki piękny zestaw, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie,moje ukochane pastele. Miałam sobie kupić ten sam naszyjnik :))


    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne, wiosenne kolory :) wyglądasz uroczo w tym zestawieniu :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobieto wyglądasz zjawiskowo!!!! :) Zestawienie tych kolorków jest idealne, przepięknie ze sobą współgrają i uzupełniają się nawzajem :) Nie wiem co zachwalać bardziej, bo wszystko dziś mega przypadło mi do gustu :) No wspaniale kochana! :) Aż miło oko nacieszyć takimi pastelami :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. idealna jak zawsze :)
    kolory dobrałaś idealnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześlicznie wyglądasz!!!!
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz:) Pastelowe kolorki są dla Ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne kolory, iście wiosenne! Uwielbiam połączenia mięty z pudrowym różem :) Ponad to przepiękna kolia :)
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię te pluszowe sweterki. Zestawienie kolorów jak najbardziej na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz przepięknie <3
    Aktualnie moje ulubione kolorki! :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie Ci w pastelach. Jesteś tak śliczna, że nie wiem co mi się najbardziej podoba.....
    Przepiekny naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz zniewalająco :) Kochana ta stylizacja jest jedną z moich ulubionych na Twoim blogu ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega stylizacja. Przepiekna spodniczka. Jakie Ty masz nogi ;) Do tego te seksi rajstopki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładny pastelowy zestaw :) Spódniczka ma przepiękny kolor :)

    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  29. Sweterek i naszyjnik bym Ci chętnie podkradła, przeurocze :)
    Świetny zestaw to połączenie kolorów jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hey! Dzięki za odwiedziny. Chyba jednak troszkę się zmieniłam - przefarbowałam się na czerwono-rudy. dodałam fotki w przedostatnim poście. Tłumaczyłam, że wrzuce też parę postów jeszcze w blondzie, bo mam kilka stylizacji (ruda jestem od paru tygodni).
    Pozdrawiam piękną panią ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz,piękna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz cudnie! sweterek jest uroczy :)

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny zestaw:) świetna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń