Obserwatorzy

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

secret garden

Wiosna wiosna ach to TY!:) Jak ja ją kocham, wszystko wraca do życia, trawa się zieleni, ptaszki ćwierkają, rośliny i drzewa rozkwitają jak w tej powieści ''Tajemniczy ogród". 

Kwiaty rozkwitły także na mojej bluzie i da się to zauważyć w dzisiejszej stylizacji. Jeśli mowa o ogrodzie to nie mogło zabraknąć również ogrodniczek, kiedyś kojarzone jako strój roboczy, a dzisiaj stały się modowym hitem.

* ogrodniczki Promod
* bluza Melovely










32 komentarze:

  1. bluza i ogrodniczki cudo :) moje czekają aż wyjdę ze szpitala i zrobię zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci te ogrodniczki leża, nie każdy w nich dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. woow super Ci w tych portkach:)Bluza piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne ogrodniczki! + do tych szpilek wyglądają nieziemsko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz znakomicie! Marzą mi się takie ogrodniczki! Bluza bardzo przypadła mi do gustu - pomimo niechęci do motywów kwiatowych :)
    PS. Skąd okulary? Przepiękne oprawki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna bluza :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. W ogrodniczkach nie chodzę, ale bluza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :) śliczna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluza! I na ogrodniczki sama ostatnio poluje :-) Twoje są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluza jest świetna - print rzeczywiście jest niebanalny!
    a przy tym - idealny na wiosnę :)

    podoba mi się też zestawienie z ogrodniczkami.
    Mało pospolite, inne, przyciągające wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowną masz bluzę kochana:):*

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie, kolorowo i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna bluza i świetne ogrodniczki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super te ogrodniczki! Fajnie wyglądają w połączeniu ze szpilkami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza jest świetna, niesamowicie urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne ogrodniczy, myślałam nad zakupem podobnych;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz a bluza jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chodzą za mną takie ogrodniczki ale mam wątpliwości, czy jeszcze mi pasują. Ty wygladasz pięknie. Bluzka typowo w wiosenne motywy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz, a bluza cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogrodniczki super!! Sama mam dwie pary;) Połączenie z bluzą bardzo wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw, lubię ogrodniczki, teraz już sobie odpuściłam ten krój, ale bardzo je lubiłam, twoje bardzo dobrze leżą, a bluzka jest świetna, kolorowa, wiosenna, pozdrawiam Babooshka. Makijaż perfect.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz! :) super set, wszystko idealnie dobrałaś! :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. woow extra stylówka ... :) pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga z ktorym dopiero zaczynam http://www.laid-back-girl.blogspot.de :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mega zmysłowo :) uroczy zestaw

    OdpowiedzUsuń