Obserwatorzy

poniedziałek, 5 marca 2018

the perfect combination

W sezonie wiosna/lato 2018, bardzo modny będzie wzór kwiatowy ale tym razem wybieramy te kwiaty o dużych rozmiarach. Modna będzie również krata i ogromnie ciesze się z tego powodu, ponieważ w ostatnim czasie bardzo polubiłam się z tym wzorem. W dzisiejszej stylizacji odważyłam się połączyć kwiaty z angielską kratą i muszę przyznać, że ostatecznie wyszła ciekawa kombinacja. Mam na sobie przepiękną sukienkę od Gamiss oraz kraciasty płaszcz od Zaful. Talię podkreśliłam paskiem, założyłam również czarną torebkę od Rosegal, bordowe kozaki za kolano i mój ulubiony beret od H&M.

* sukienka/floral dress TUTAJ/HERE
* kraciasty płaszcz/checked coat Zaful
* torebka/bag Rosegal
* beret/beret H&M
* kozaki/high boots Deezee.pl













26 komentarzy:

  1. Wow ale masz piękną sukienkę, cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, bardzo wiosenna sukienka :)super stylizacja, mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bardzo wytwornie w tej super kobiecej stylizacji, śliczną wybrałaś sukienkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I liked the look and color combinations.
    Xoxo and good week!
    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Totally trendy outfit with great touches of red!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/03/05/transition/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hacia muchos días que no entraba por aquí y te encuentro guapísima!!! El vestido y las botas te sientan super bien!!!

    el blog de renée

    OdpowiedzUsuń
  7. absolutly agree with you!! it's a perfect combination! love those boots!

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta sukienka! Wspaniale to wszystko razem połączyłaś!:)
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę wyglądać atrakcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a fun look, the coat is so on trend and love the pattern mixing and pops of red. Excellent!

    Allie of ALLIENYC
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kiecka, płaszcz bardzo ładny, ale dziś przegrał z kiecką, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. The beret totally suits you!

    http://www.arabellawright.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz. Genialny płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw :D wszystko ze sobą wspaniale współgra, nawet beret! dość odważny element ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te sukienki w kwiaty długości midi coś ostatnio robią się modne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też miałam oko na tę sukienkę choć w końcu wybrałam inną. Swietnie wygląda i płaszczyk też :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Krata i kwiaty jak dla mnie bomba:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. meega wiosennie i kolorowo <3 przyjemnie się Ciebie ogląda <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Love this colorful outfit. And those boots!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny, modny look! :)

    OdpowiedzUsuń